Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Kolay İade

 

DEĞİŞİM

 

Ürünlerde Değişim Süresi Ne Kadar?

 

gaiacollection.com.tr adresinden satın almış olduğunuz ürünlerin kullanılmamış – yıkanmamış – tadilat görmemiş olması şartıyla değişim süresi fatura tarihinden itibaren “14 gündür.

 

Ürünlerde Değişim Süreci Nedir?

 

1- Değişimini yapmak istediğiniz ürün/ürünleri faturası ile beraber, fatura üzerinde bulunan merkez adresimize anlaşmalı olduğumuz kargo firmamız Yurtiçi Kargo aracılığı ile göndermeniz gerekmektedir.

2- Gönderdiğiniz kargo bize ulaştıktan sonra değişim siparişinizi oluşturmak için istediğiniz ürünlerin stokları tükenmeden +90 535 726 2734 numaralı Whatsapp hattı ile iletişime geçmelisiniz.

3- İlgili ekibimiz gönderdiğiniz ürün ve verdiğiniz sipariş doğrultusunda değişim işleminizi gerçekleştirecektir.

 

DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE KARGO ÜCRETİ ÖDEYECEK MİYİM?

 

1- Satın alınmış ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştı ise ayıplı/defolu/yanlış ürünü bizim adresimize gönderirken anlaşmalı olduğumuz kargo firmasını kullanırsanız kargo ücretini biz karşılıyoruz. Farklı bir kargo firması ile gönderim yapmanız durumunda kargo ücretini karşılamamaktayız.

2- Ayıplı/Defolu/Yanlış olmayan ürünlerin değişim işlemlerinde tarafımıza gönderirken kargo ücretini siz karşılıyorsunuz, ürün değişim işleminden sonra size gönderilen yeni ürününüzün kargo ücreti tarafımızca karşılanır.

 

 

 

İPTAL & İADE

 

Siparişim ayıplı/defolu/yanlış gönderilmiş ne yapmalıyım?

Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;

Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda “Durum Tespit Tutanağı” hazırlatın.

Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve “Durum Tespit Tutanağı” hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.

Hasar Tespit Tutanağı ile birlikte hasarlı ürünü Gaia Collection adresimize gönderdiğinizde ürün değişim yada iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.

Ürün İadesi yaptığımda ödediğim tutar bana nasıl iade edilecek?

Ürün iadesi yaptığınız zaman, ürün incelemeden kabul onayı aldıktan sonra, ödeme şeklinize göre paranız iade yapılmaktadır.

– Ödemenizi kredi kartıyla gerçekleştirdiyseniz, taksitli işlemleriniz taksitli olarak, tek çekim işlemleriniz tek çekim olarak 7 iş günü içerisinde kartınıza iade edilir.

– Ödemenizi debit kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim olan işleminiz banka hesabınıza havale / eft yoluyla 7 iş günü içerisinde iade edilir.

– Ödemenizi sanal kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim işleminiz kartınıza 7 iş günü içerisinde iade edilir.

-İade ve değişimde kargo ücreti gidiş ve geliş olarak alıcıya aittir. Anlaşmalı kargolarımız ile gönderim sağlayabilirsiniz.

-Karşı ödemeli gönderdiğiniz kargolarınız içerideki bakiyenizden düşülecektir.

Ürün İadesi Hesabıma Neden Geçmedi?

Vermiş olduğunuz IBAN dan kaynaklı bir sorun olabilir. Detaylı bilgi için Whatsapp Müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz. +90 535 726 2734

* Değişim işlemlerinde fatura ibrazı zorunludur.

* Değişim ve iade işlemlerinde anlaşmalı olduğumuz firma Yurtiçi Kargo olup başka bir firma ile gönderim yapmanız durumunda sorumluluk ve ücret size ait olacaktır.

Gaia Collection’un internet yüzü olan www.gaiacollection.com.tr den yapmış olduğunuz alışverişlerde yukarıdaki şartlar yerine getirildiği halde değişim ve iade hakkınızı kullanabilirsiniz.

E-mail
Password
Confirm Password